Toate comenzile se fac direct pe site. Pasii de urmat sunt:
- Se alege un pachet:
- Pentru a comanda un domeniu se intra pe pagina domenii se completeaza formularul si se urmeaza pasii.
- Pentru a comanda un pachet de gazduire , reseller sau server dedicat se intra pe pagina respectiva se alege pachetul si se apasa pe butonul de comanda din dreptul pachetului respectiv , dupa care se urmeaza pasii comenzii .
- Se completeaza cu toate informatiile necesare pe parcursul comenzii , iar la final in cazul in care sunteti deja client click pe link-ul de logare , iar daca sunteti client nou completati cu datele dvs. de contact.
- Vi se emite o factura proforma:
- Daca ati ales sa achitati prin Credit Card sunteti redirectionati catre o pagina unde introduceti datele dvs. de pe card ( numarul de pe card se introduce fara spatii )
- Daca ati ales sa achitati prin Transfer bancar ( depunere numerar sau OP ) veti fi redirectionati catre proforma dvs. (deasemenea vi s-a trimis proforma si pe email) . Impreuna cu aceasta proforma puteti achita dupa cum doriti dvs : depunere numerar la orice filiala BRD , OP de la orice banca aveti dvs. cont , Internet Banking la banca dvs.
- Dupa ce plata a fost efectuata:
- In cazul in care ati achitat prin credit card , pachetele/domeniile v-au fost activate iar datele de administrare v-au fost trimise pe email.
- In cazul in care ati achitat prin transfer bancar , daca doriti grabirea procesului puteti trimite o copie a op-ului pe fax/email (le aveti trecute pe proforma) . Imediat ce primim confirmarea dvs. si totul este ok , va confirmam plata , va activam pachetele/domeniile si va trimitem toate datele de administrare pe email.
- Se verifica email-ul si se urmeaza pasii indicati in email-ul cu datele de administrare .